Manuál pro výprask rákoskou

Jedná se o návod, jakým způsobem správně vykonat výprask rákoskou dle pravidel rakousko-uherských trestnic z roku 1877.

Technika udělení výprasku rákoskou

Cílová oblast

Jediným vhodným místem pro výprask rákoskou je pozadí. Ramena, ruce a stehna, jakožto velmi oblíbené cílové oblasti trestání v trestnicích, jsou nevhodné a nebezpečné. Nejpreferovanějším místem k výprasku jsou spodní kvadranty hýždí (Obr. č. 1).

Obr č. 1 – Znázornění spodních kvadrantů hýždí

Nacházejí se bezpečně nízko pod páteří a trestání těchto partií způsobuje uvolnění většího množství endorfinů, jejichž přítomnost zvyšuje výdrž trestaného. Jediným hrozícím nebezpečím, které vyplývá z trestání spodních kvadrantů hýždí, je možnost nechtěného zasažení genitálií. Z tohoto důvodu se doporučuje trestat muže vždy s koleny u sebe (tak, aby mezi zadními stranami stehen nevyčnívala varlata) a ženy vždy s koleny mírně od sebe (tak, aby mezi zadními stranami stehen nevyčnívaly stydké pysky). V krajním případě může být k ochraně těchto citlivých míst použita deka. Na opačné, horní straně hýždí, hrozí zasažení kostrče, popř. křížové oblasti páteře – tato oblast by měla být vždy chráněna.

Pozice při trestu

Pro správné udělení výprasku musí být trestaný vždy ohnutý, s řádně vystrčenými hýžděmi, byly řádně vystaveny spodní kvadranty hýždí, na které by měl být výprask směřován. Ideální je dobře konstruovaná trestná koza.

Udělení rány

Exekutor(ka) musí mít vždy na paměti, že výprask rákoskou nebude mít žádný efekt, pokud nebude opravdu maximálně bolet. Maximální síla úderu je tedy naprostou samozřejmostí a nutným pravidlem! Nejvyšší rychlost má rákoska na jejím konci a dopad konce je tedy logicky nejbolestivější. K vyhnutí se nerovnoměrným úderům je nezbytné postavit se tak, aby rákoska dopadla na trestané pozadí pokud možno rovnoměrně. To zajistíme tím, že trestající nesmí při trestání zřetelně vidět na spodní kvadrant protější půlky (Obr. č.5). Výsledkem budou rovnoměrné, podélné stopy táhnoucí se ve stejné intenzitě přes celý zadek.

Nezkušení exekutoři(ky) často před ostrým úderem špatně vyměřují cílovou oblast lehkým poklepáním rákosky na kýžené místo. Při tomto způsobu vyměřování je důležité si uvědomit, že ostrý úder dopadne vlivem použité síly a rychlosti o cca 10 cm dále než vyměřovací „poklepání“, je tedy nutné s tímto posunem dopadu počítat.

Pro správné udělení výprasku je žádoucí zachování přibližně konstantních časových intervalů mezi jednotlivými ranami. To umožní trestanému lepší připravení se na každou ránu, jelikož ví, kdy ji má očekávat. Pro maximální efekt je vhodné zvolit interval 10 sekund, popřípadě o něco kratší.

Obr. č. 2 – Poznámky exekutorky zobrazující správnou cílovou oblast pro výprask rákoskou. Popisky v obrázku jsou špatně čitelné, správná varianta je vpravo dole (v souladu s ilustrací na obr. č. 1)

správně vyšpulená prdelka k potrestání

Obr. č. 4 – SPRÁVNĚ

 

Obr. č. 5 – Postoj pro udělení výprasku rákoskou (vlevo správný, vpravo špatný)

Při tvrdém provedení výprasku, kdy je žádaná maximální bolest , je rákoska máčena v solno -octovém nálevu.Takto připravený nástroj při použití plné síly ke švihu způsobí krvavá jelita, která se hojí i několik týdnů. Exekutor(ka) v žádném případě nesmí podlehnout prosbám a nářkům trestaného!

Vždy musí tzv. vysázet odsouzenému určený počet ran.

Při počtu ran nad 50 je vždy posledních 5 ran umístěno těsně nad stehna pokud možno do jednoho místa. Odsouzený tak má možnost několik dní po exekuci cítit bolest z exekuce.

Po výkonu exekuce se odsouzený ponechá 10 minut v poloze ve které byl trestaný, aby zadek dostatečně natekl a způsoboval trestanému při pohybu a sezení dostatečnou bolest.

42 komentářů u „Manuál pro výprask rákoskou

  1. HonzaHonza

    Zdravím všechny, hlavně paní Vychovatelku.

    ponechání odsouzence 10 minut v poloze, ve které byl trestaný, nemá na natečení zadku žádný efekt. V tom návodu je to uvedeno jako závěr exekuce. Něco jako klečení po výprasku s holou zadnicí třeba v koutě, kdy trestaný zpytuje svědomí, uvědomuje si jak ho hřeje zadek a cítí v něm puls. To je mnohem lepší využití 10 minut…

    Mnohem zajímavější je těch posledních deset ran pod zadek. Tam to najednou bolí a ten efekt při chůzi…;)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *